Vyhledávání


Kontakt

Horsez-navody

E-mail: horsez.navody@gmail.com

Texty i videa jsem vymyslela sama a nepřeji si žádné jejich kopírování!
 

 

IX. Úkol - Vloupání k panu Černínovi

Lidi v Jabloňce je třeba přesvědčit o tom, že rozvoj hřebčína je ta nejlepší možnost a k tomu potřebujete zjistit něco zásadního o projektu pana Černína, David vám samozřejmě pomůže. Jeďte k domu tohoto vámi nenáviděného pána, kde už vás bude čekat David. 
Po rozhovoru s ním bude třeba zajet k řece, cesta je velmi jednoduchá, jeďte od domu a na prvním rozcestí se dejte doleva. Až budete u řeky, bude po vaší levé ruce plot z pletiva, jděte k němu a jakmile se vám ukáže červený ukazatel, zmáčkněte mezerník.
Nyní je třeba sehnat ve stáji štípačky, nejrychlejší cesta je kolem řeky Vydry a proto se dejte doprava a jeďte podél cesty až do krajiny, tam pak na prvním rozcestí doleva a rovně až na ranč. Tam se pak vydejte do stáje, která se nachází hned vedle hlavní budovy (první stáj), pak běžte jakoby ke koním a na pravé straně už uvidíte ležet zelené štípačky. Vezměte je a hurá zpátky k plotu z pletiva.
Až budete u plotu, použijte štípačky pomocí inventáře a pak hurá k Černínovi do domu.
Stačí jen jít podél řeky Vydry a až uvidíte výstup na terasu, běžte doleva a přímo po něm až k oknu od obýváku (bude přímo naproti vám). V obýváku se dejte na Stelinu levou ruku a jděte rovnou k piánu. Tam si vezměte lísteček a otočte se zády k piánu, uvidíte dveře, běžte k nim a vstupte. Choďte kolem knihovny po dívčině levé ruce, dokud se vám neukáže zelený ukazatel. Až se vám zobrazí trezor, vyjděte z něj a pomocí inventáře prozkoumejte papírek, který máte od piána. Jednotlivá písmena na papírku značí začáteční písmena barev na trezoru, je potřeba je zmáčknout přesně ve stanoveném pořadí.
Pořadí barev:
• Červená
• Červená
• Zelená
• Modrá
• Zelená
• Žlutá
Až budete v tajné místnosti, jděte se podívat na velký model, který je přímo naproti vám a pak ke stojanu, který je po vaší pravé ruce. Tam vezměte plány stavby a hurá ven z domu. Pak už se dejte rovnou do vesnice a rovnou za paní Moly Skočdopole, té ukažte pomocí inventáře plány stavby pana Černína a máte hotovo.

X. Úkol - Byliny pro koně

Tento úkol závisí na tom, kdy se rozhodnete vybudovat veterinární kliniku a promluvit si v ní s veterinářem. Pak už jen stačí najít indicie, podle kterých zjistíte, jaké květiny a kde je máte hledat.
První papír najdete hned na veterinářově stole, druhý se nachází na pultu u východu z ordinace. Pro třetí a čtvrtý papírek, musíte jít do hlavní budovy. Jeden naleznete hned u vchodových dveří na skříňce a poslední leží na krbové římse.
Když prozkoumáte pomocí inventáře všechny papírky, zjistíte, že celkem tři květiny jsou k nalezení na břehu řeky Vydry a poslední květina roste v lese. Pokud máte kliniku dostatečně brzy, můžete hledání květin spojit s hledáním koní u řeky a s hledáním Růži v lese. Tento úkol můžete samozřejmě řešit i samostatně, tak jako já.
Seznam květin a kde rostou:
• Pampeliška – cestou do lesa u rozcestníku, který je u kamenné „stavby“
• Vojtěška – na břehu řeky Vydry
• Vičenec Ligrus – na břehu řeky Vydry
• Štírovník jednoletý – na břehu řeky Vydry

Jak jste si mohli všimnout, ve hře je uvedeno, že pampeliška roste v lese, ale ve skutečnosti tomu tak není. Pokud hledáte na břehu řeky, jezděte spíše po spodní cestě (na rozcestí dolů doprava).