Vyhledávání


Kontakt

Horsez-navody

E-mail: horsez.navody@gmail.com

Texty i videa jsem vymyslela sama a nepřeji si žádné jejich kopírování! 

 

I. Úkol - Pokoj Kiew

Potřebujete o Kiew zjistit něco víc a proto se rozhodnete jít během její nepřítomnosti do jejího pokoje. Cesta je jednoduchá, od místa kde stojíte, jděte doprava a po schodech nahoru, pak jděte po chodníku kolem bazénu až ke dveřím. Jděte rovnou za Harrym a promluvte si s ním, zjistíte, že má hlad a proto mu jděte za Spikem do odpočívárny sehnat sendvič.
 Stačí jít zase zpátky (než opustíte místnost, vezměte rovnou žebřík) po chodníčku (u výklenku s lavičkou se vám ukáže ikona mluvení, klikněte a pak pomocí inventáře použijte žebřík) a po schodech dolů, kolem hlídky a hned dveřmi po pravé straně monitoru jít ven. Pod přístřeškem uvidíte sedět Spika, běžte za ním a promluvte si. Sendvič vám nedá dříve, než zanesete jednu knihu zpátky do knihovny.
Běžte zase zpátky do místnosti s hlídkou, projděte kolem jejího stolu, dejte se doprava a na konci doleva a pak cestou od mříže, dojdete k bazénu, kde si můžete „promluvit“ s kočkou a pak hurá podél levého okraje (na monitoru) bazénu až ke dveřím. Až budete v pokoji, vezměte z gauče u dveří krabici s jídlem pro kočku (klidně si i nakupte, protože na konci tohoto úkolu přijdete o všechny vaše žetony) a jděte zpátky do místnosti s hlídkou. Kousek od dveří bude ležet miska, pomocí inventáře použijte krabici s granulemi, až bude kočka jíst a hlídka se na ni dívat, běžte ke stolu. Na něm leží barevná kabelka, vezměte z ní klíče a hurá do knihovny (stejnou cestou jako do pokoje Kiew). Až budete v místnosti, jděte k zadním dveřím a pomocí klíče v inventáři odemkněte. Běžte ke stolu a pomocí inventáře vraťte knihu.
Nyní můžete jít zase do odpočívárny za Spikem a vzít si od něj sendvič, až jej budete mít, vraťte se znovu na Harrym, dejte mu sendvič a cesta do pokoje Kiew je konečně volná.
V pokoji běžte rovnou za nosem ke gauči, dokud se vám neukáže ukazatel. Když se budete probírat jejími věcmi, nečekaně se vrátí a vše na vás řekne, díky tomu přijdete o všechny své nasbírané žetony a úkol končí.

II. Úkol - Za motorkou 

Na začátku úkolu uklízíte a proto nesete hromadu knih směrem do knihovny, na terase se pobavíte s Ginger. Ta si během vašeho rozhovoru všimne, že někdo utíká z boxu vašeho koně a křičí na něj, ať stojí. Vy si rychle připravíte koně a jedete uličkami města, já se na rozcestí s kameny dala doleva, ale vzhledem k tomu, že motorkáře nevidíte, je jedno kam pojedete. Po pár dalších metrech jízdy se dozvíte, že vám motorkář ujel. Najednou se octnete v odpočívárně a mluvíte s Ginger a Estebanem o Spikovi, Kiew se pak omluvíte za nečekanou návštěvu jejího pokoje. Když úkol skončí, čekají vás už jen závody.