Vyhledávání


Kontakt

Horsez-navody

E-mail: horsez.navody@gmail.com

Texty i videa jsem vymyslela sama a nepřeji si žádné jejich kopírování! 

 

I. Úkol - Zavřená v jeskyni

Poklidně studujete v knihovně, když za vámi přijde žák Marocké akademie, tvrdí, že vám chce na rozptýlenou něco ukázat. Pojedete tedy s ním a až když bude příliš pozdě, zjistíte, že jeho úmysly nejsou čisté, zavře vás totiž do jeskynního domu.
Musíte se odtamtud dostat dříve, než bude registrace do závodu. Jako první jděte k posteli hned v první místnosti a tam vezměte megafon, pak jděte do druhé místnosti a pod oknem vezměte kámen. Pomocí inventáře jej použijte k rozbití okna a pak z inventáře použijte megafon k zavolání vašeho koně.
Nyní jděte zpátky do první místnosti a z kulatého stolečku (blíže k vám) vezměte nůžky. Pak jděte k provazu, visícímu na druhé straně pokoje. Pomocí nůžek z inventáře jej ustřihněte a jděte znovu do druhé místnosti, přibližně uprostřed místnosti použijte lano z inventáře. Jděte zpátky ke dveřím v první místnosti a znovu použijte lano z inventáře, díky tomu se vám podaří z jeskyně dostat pryč.
V dalším kroku musíte od jeskyně sami dojet na akademii, nasedněte tedy na koně a vyjeďte od jeskyně. Jeďte rovně a na rozcestí se dejte doprava, pak jeďte stále po cestičce a až se dostanete na další rozcestí, dejte se rovně (pokud chcete zvolit kratší cestu, jeďte doprava a na dalším rozcestí znovu doprava) a zase stále po cestičce, až dokud nedojedete k akademii.

II. Úkol - Samostatný závod 

Nyní jste v místnosti před knihovnou a znovu mluvíte s žákem akademie, ten vás nakonec vyzve na samostatný rychlostní závod jen mezi vámi dvěma. Závod se běží od rozcestí u jeskyně a je velmi jednoduchý. Ze začátku se vám žáka nepodaří předběhnout, ale nezoufejte. Až doběhnete do města, dejte se na prvním rozcestí doprava (on pojede rovně) a pak na dalším rozcestí zase jakoby doprava. Tam už se před vás bude soupeř cpát, a proto se snažte zatáčku projet rovně, tím ho zablokujete a zároveň si trochu zkrátíte cestu.
Nyní už se jen musíte snažit, aby vám váš kůň o něco nezastavil (špatně projetá zatáčka a podobně), pokud si tímto náskok nezkazíte, nemusíte se bát, že vás během zbývající cesty soupeř ještě předměhne.