Vyhledávání


Kontakt

Horsez-navody

E-mail: horsez.navody@gmail.com

Texty i videa jsem vymyslela sama a nepřeji si žádné jejich kopírování!
  

 

I. Úkol - Záchrana Flory

 V počátečním videu hry se dozvídáme pár věcí ohledně akademie.
Dívka jménem Flora je celá nadšená, že dostala místo na akademii, ale bohužel jede pozdě, proto na své motorce stále přidává plyn. Do cesty se jí bohužel připlete kamínek a dívka spadne. Na kraji útesu se zachytí za větev. V tu chvíli se stáváte koněm a máte ji jet zachránit. Pojedete pořád rovně podle cesty, až dojedete skoro na konec, tam na pravé straně na kraji útesu zahlédnete zelenou větev. Když k této větvi přistoupíte, vpravo na obrazovce se vám ukáže ruka, kliknete na mezerník a dívku tak zachráníte.

II. Úkol - Nové karty

Když hraje Flora karty s ostatními je v poraženém týmu, a proto hodí balíček karet do ohně. Jejím dalším úkolem je tedy najít pana Staříka (starého pána). Jeho obchod naleznete, když půjdete jakoby za obchod s jezdeckým oblečením. Jak mile se vám ukáže ikonka na pravé straně obrazovky, klikněte na mezerník. Dejte se doprava a tam už to najdete snadno ;) Chvíli si s ním budete povídat a on po vás za karty bude chtít nehoráznou sumu peněz. Nakonec se dohodnete, že karty dá za starou knihu, která leží ve staré kapli. Knihu mu musíte donést ovšem do 10 minut. Dostanete mapu a jdete. Vyjděte z obchodu a jděte zpět stejnou cestou, kterou jste přišli. Až ke dveřím, kterými se vyjíždí do vesnice (ty tuším modré vlevo od bazaru). Klikněte na mezerník. Až budete na koni, nezapomeňte se podívat na mapu. Cestou se budete běžet stále vlevo (přes most i u odbočky za mostem), projedete pár zatáček (velkých) a vpravo uvidíte branku. Uprostřed cesty zastavíte a slezete z koně (pravým Ctrl) a pěšky poběžíte do kaple. Tam vezmete knihu a klidně i tu sošku co leží jakoby na proti vám. Když při zpáteční cestě běžíte k mostu, stane se problém a část mostu se zřítí. Znovu se tedy stáváte koněm a Floru musíte zachránit. Běžíte tedy dál ve směru původní jízdy, až na pravé straně uvidíte jakoby zelený výklenek mezi domy. Tam vjedete a před sebou uvidíte malou plošinku bez plotu a překážek, k ní přijedete a kůň skočí (kdyby ne, vyzkoušejte zmáčknout mezerník). Přijedete k dívce a až se napravo ukáže ikonka, zmáčknete mezerník a dívka nasedne. Zpátky až do obchodu pana Staříka pojedete stejnou cestou.

III. Úkol - Ztracení studenti

Jako posledním úkolem v tomto týdnu je najít ostatní studenty akademie. Vždy se od každého dozvíte kde koho hledat, ale i tak to není tak jednoduché. Jako první budete hledat Aurélii, která nakupuje, a nejdete ji hned u bazaru. Jako druhá bude k hledání Caroll, která plete věnečky. Když vyjedete na koni do vesnice, pojedete pořád za nosem, u první odbočky pojedete vlevo (přes most) a za ním pak vpravo, pak pořád rovně dokud ji neuvidíte. Pak hledáte Samuela, který je ve studijním centru (napravo od obchodu s vybavením pro koně). Bohužel zjistíte, že je zamčeno, proto poběžíte po schodech (nalevo od obchodu s vybavením pro koně) a pak stále jakoby rovně přes mostek a pak doprava (jinak to jsou celkově druhé dveře). V knihovně najdete časopis (nejsem si jistá, jestli vpravo dole nebo vpravo nahoře) pak dojdete k telefonu na stole a zavoláte do rádia. Jakmile dočtou váš vzkaz, běžíte zpátky do studijního centra. Pak už jen zbývá najít Miguela. Ten je na chatu, bohužel nemáte heslo k notebooku a proto jdete znovu za panem Staříkem, ten vám bude pomocí tabulky číst myšlenky. Můžete nebo nemusíte zkoušet, zda čtení myšlenek funguje, ale je to docela zábava ;). Když se dozvíte heslo, jdete znovu do studijního centra k notebooku a pomocí inventáře vložíte heslo.

Více úkolů v tomto týdnu není ;)